Tuesday, August 27

Page Review : Torebki.hq ( Handbags Dan Aksesori Branded )

Heyya Korang ! Selamat Pagi !

Harini aku breakfast berat sikit sebab aku nak skip lunch. Awat? Pasai dinner harini aku makan sedap. Hahaha.

Harini aku ada team dinner dengan department. So takkan nak tengok orang makan jer. Aku mestilah nak makan sekalikan.

So bahaya bagi aku setiap session meal aku nak makan. Aku masih amalkan Intermittent Fasting tau. Memang tengah gigih level zeus aku skarang ni.

Harini aku barulah nak update pasal hadiah in advance birthday Mr Husband yang baru sampai beberapa hari lepas. Cantik wehh ! 

Paling penting sekali MURAH !

Hahaha. Alhamdulillah Mr Husband suka dan dah pakai pun. Cewahh.

Aku beli Beg Coach Crossbody untuk Mr Husband. Ada warna hitam dengan coklat tapi aku prefer coklat sebab terang. So kalau Mr Husband hilang aku tau nak cari kat mana. Hahaha.




Jadi alang alang dah murah alang alang dah menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Aku beli jugak untuk diri sendiri. Hahahaha.

Aku punya Dior girl ke ape ntah namanya. Aku tak ingat. Tapi aku boleh cakap kualiti tiptop weh harga pun murah murah je. 

Plus ! FREE POSTAGE ! Wuhuuu.

Siap kotak, resit butik, dust bag dengan paper bag.



So korang kalau nak jengah jengah beg apa lagi yang ada korang bolehlar klik kat bawah ni dan straight away korang akan ke instagram yer. Selamat Menyopping !




No comments:

Post a Comment