Monday, August 26

Buntu : Nak Ikut Tema Ke Tak ?

Selamat Pagi semua ! Biasalah sampai ofis awal so aku update blog aku ni dulu. Bersawang lama lama nak jadi apa nanti. huhuhu.

So bulan 10 ni ada annual dinner. Temanya memang aku dah tunggu lama kot. Serius tema yang paling aku suka sekali. 

" MASQUERADE "

Alarr yang pakai baju kembang kembang tu, yang pakai topeng tu. Macam kat bawah ni.


                      
Aku memang suka giler sebab dulu aku ada 1 buku favourite zaman zaman sekolah. 

" The Phantom Of The Opera "

Banyak kali aku baca buku ni. Diulang ulang sampai kesudah. Hahaha. Aku dulu zaman sekolah librarian, jadinya asal tiba waktu aku jaga library memang aku godeh segala buku dalam tu.

Dari situ terjebaknya aku dalam dunia buku phantom tu. 

Ok. Berbalik pada annual dinner tadi sebenarnya aku tak tau nak beli ke tak baju ikut tema. Berbelah bahagi. Kalau aku beli, sekali je pakai pastu dah tak pakai lagi. 

Tapi bila fikir fikirkan balik, lepas pakai tu aku boleh jual balik pada orang yang mencari costume costume dinner. So complicated.

Tahun ni aku pergi dengan Mr Husband sebab kami 1 company tapi berbeza site. So datang sama sama. Mr Husband macam dah excited giler nak beli baju. kihkihkih.

Buntu.

No comments:

Post a Comment