Thursday, August 22

Lost Weight Journey


Hey korang ! Selamat pagi !

Harini last day of the week aku keje. Yeahh ! Tak sabar nak cuti berehat kat rumah. Relax kan minda, basuh baju, kemas bilik, tengok TV. Common sangat aku punya rutin cuti kan. Hahaha.

Hari sabtu dah nak ke jemputan kahwin pulak. So sambil menyelam minum air lah. 

Harini berat aku turun lagi. So far aku dah lost 2.6kg. Pencapaian yang memberangsangkan. Hahaha. 

               

Konsep sama IF, Eatclean, Cinch Tea Mix. Aku memang ini je lah konsep diet aku. Tapi kali ni aku ada tambah 1 lagi. Sauna. Hahaha. Memandangkan aku malas nak exercise, jadi cara aku nak berpeluh is gunakan sauna jer lah. Sauna nya aku takde gambar lagi. Nanti aku share kan.



So tengoklah aku yang macam ni dulu (gambar kat bawah). Nanti dah kurus aku upload acah acah insta famous. Ceh berangan sangat aku kan. Hahaha.

Ni gambar acah acah innocent tak kenal apa erti bergambar kononnya. Dengar laki aku muntah kehijauan dia. 

       

No comments:

Post a Comment